آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

همدم لحظه هایم دخترم

1392/12/22 0:14
نویسنده : nasim
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من

دخترک بهاری من

دخترک کوچولوی من

دخترک زیبای من

میدونی که این روزا خیلی بهت عادت کردم 

 اگه یه روز کم تکون بخوری دلم هزارتاراه میره 

عزیزکم الان امن ترین جای دنیاااااااااااا   برای  تو  تو وجود من 

عشق کوچولوی من اروم باش راحت تو وجود من نفس بکش 

به شیطنت هات ادامه بده که با هر بار تکونت  کلی قند تو دلم اب میشه 

 که من مامان شدم؟

خودم هم باورم نمیشه کم کم که رشد میکنی و شکم من بزرگ میشه

تازه داره باورم میشه که من

مسئول یه موجود کوچولوی زیبا و دوست داشتنی هستم که خدا اونو بهم امانت داده

که بی صبرانه منتظر اومدنش تو یه روز بهاری که میشه دخترک بهاری  من 

عزیزم این روزها چه زود میگذره الان شما 29 هفتته چیزی نمونده  برای به اغوش کشیدنت دیگه به اومدن بابا هم چیزی نمونده فقط 5 روز دیگه.خدایا یعنی آرامش نزدیکه؟

دخترکم

میدونی همیشه ارزو داشتم

 

یه دختر کوچولوی ناز و شیرین زبونو ملوس داشته باشم که بشه همدمم

 

من مامان یه دختر زیبا هستم که هستی منه خدایا شکرت...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
25 اسفند 92 16:36
سلام نسیم جون خووبی عزیزم؟ چقدر زیبا مینویسی برای دخترک نازت... خوش بحال دخملی با این مامان با سلیقه... انشالله که چند ماه باقیمانده را هم به خوبی سپری کنی دوستم