آنیساآنیسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

یازدهمین ماهگرد

1394/2/27 11:17
نویسنده : nasim
278 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک زیبای من ببخش مادر که مدتهاست به وبلاگت نتونستم سر بزنم شاید کلی از شیرین کاریات یادم رفته باشه که بنویسم اخه تو خونه اینترنت نداریم چون خط تلفنمون هنوز مشکل داره .گل گلدون بهار زندگیم کلی شیرین تر شدی و دلبری میکنی اونقدر خانمی که همه تعجب میکنم سر وقت میخوابی سر وقت بیدار میشی عاشق غذا خوردنی و دیگه داری از غذای سفره میخوری.وقتی کاری میکنی که نباید بکنی تا اسمت و صدا میکنم خودت میگی نه نه نه .واسه کارات وقتی میگم اجازه بگیر انگشتت و به علامت اجازه بالا میبری.از مبل و دیوار میگیری وایمیستی.امسال عید و به خاطر شما جایی نرفتیم گفتم اذیت میشی یهو بذار کمی بزرگتر شی بعدا میریم.امسال تولد بابا و مامان خدا بهترین هدیه رو به ما داده بودی و تولد هر دومون در کنار تو بهترین روز بود.امسال کلی عیدی گرفتی تقریبا 1 میلیون اما من و بابایی همه رو خرج کردیم قول میدم بذاریم سر جاش و واسه اینده ات پس انداز کنیم.

وزن:10

قد:80

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)