آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

آرزوی آمدنت آرام جانم

1392/12/22 0:06
نویسنده : nasim
101 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

 

تو می آیی و من از تو لبریزمی شوم ،لحظه ها در رفتن عجولند و روزی تو آنقدر بزرگ می شوی که دستان کودکانه ات را دورم حلقه خواهی کرددختر نازم پس می نویسم تا یادگاری از لذت عاشقی کردن لحظه لحظه هایت برایم بماند

نیمی از عمرم رو بی تو و نیمه دیگر رو با تو می خوام سپری کنم.

معجزه زیبای آفرینش ، بیا از پیکر من بیاویز، بیا از اندام من الگویی جاودانه بساز.

بیا روزهایم را به عشق و نفس هایم را به جوانه های نفس هایت بدوز.

شادی بی امان من، وسعت قلبم یارای انتظارت را ندارد ،

بیا و مرا در نیازهایت غرق کن.بیا تا دوباره این سفر را با تو از نو شروع کنم.با تو زندگی را دوباره ببینم،

بیا برایت خانه دلم را آب و جارو کرده ام.

بخاطرت پاکیزه و آراسته شده ام.

روحم آماده پذیرش توست.

جسمم تو را می خواند.

خدای را از زبان تمام شب بوهای ایوان صدا کرده ام که تو را سالم و کامل به دستم برساند.

هدیه آسمانی،  دنیای خاکستری من،  رنگارنگ صداهای عاشقانه ات را آرزو دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)