آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

برای وجودی که وجودم عاشقانه منتظر اوست

1392/7/13 18:30
نویسنده : nasim
69 بازدید
اشتراک گذاری

حرفهای زیادی بلد نیستم

من تنها چشمان تورا میخواهم و گوشه ای از لبخندت که حرفهایم را بدزدد.....

از عشق چیزی نمیدانم اما دوستت دارم کودکانه تر از انچه فکر کنی

با تمام مداد رنگ های دنیا

به هر زبانی که بدانی و ندانی

خالی از هر تشبیه و استعاره  ایهام

تنها یک جمله برایت خواهم نوشت:دوستت دارم خالص ترین مخاطب خالص دنیا.

انگار در دلم حرفی دیگر بقی نمانده تا برایت بنویسم تنها یک جمله:دوستت دارم

چقدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است.درست مثل همین باران که بی سوال فقط میبارد ارام شمرده شمره فقط میبارد.

میخواهم برای تو بنویسم برای تو که در تمام لحظه هایم وجود داری.

تو با من هستی در وجود من

تو با منی چون در قلب منی"قلبم را با دنیا عوض نمیکنم چون تو در انی و من تنها تو را دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)