آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

میخواهم مادر شوم

1392/7/26 18:31
نویسنده : nasim
132 بازدید
اشتراک گذاری

می خواهم مادر شوم


چشیدن لذتی دیگر از زندگی

لذتی که خداوند به همه کسانی که لایق میداند می چشاند

می خواهم مادر شوم

می خواهم وجودم را بستری برای وجودی دیگر کنم

می خواهم صفحه ای دیگر از خوشبختی را ورق بزنم

می خواهم مادر شوم

چقدر شیرین است تپیدن دو قلب در یک بدن


چقدر شیرین است تمرکز رحمت خداوند بر روی تو ، بر روی قسمتی از بدن تو ، بر روی رحم تو

خداوندا رحمتت را به من و همسرم عطا فرما

می خواهم مادر شوم

م : مهربانی الف : آرامش د : دلدادگی ر : رحمت خدا

خداوندا مهربانی

                آرامش دلدادگی

                              و رحمتت را بیش از پیش به من عطا فرما

                                                 
                                           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
5 آبان 92 14:24
سلام دوستم خوبی عزیزم؟ نی نی چطوره؟؟؟؟ خیلی دلم برات تنگ شده .... خیلی خوشحال شدم از اینکه صدای قلب نی نی را شنیدی و خیالت از هر بابت راحت شد ..... انشالله بقیه بارداریت هم به خوبی پیش بره و نی نی نازت سالم و سلامت بیاد بغلت