آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

کودک من

1392/6/27 18:29
نویسنده : nasim
82 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خیال حضور تو شیرین است کودکم...........

من خواب دیده ام

خواب چشمهایت را

که مثل چشمهای من پر ازمعجزه باران بود

من خواب دیده ام

خواب دستهای کوچکت را

که از گلبرگهای صورتی باغچه ظریفتر بود

وعطرتنت مرا میبرد تا خاطرات خوب کودکیم

تا انبوه شیطنتهای کودکانه ام

تا تیله های رنگی که عاشقشان بودم

من خواب دیده ام وحس کرده ام

آمدنت را

که از جنس آینه های کوچک هستی

وپازل وجودم را کامل میکنی آه

زیباترین تکه از وجود منی

من خواب دیده ام

آنقدر زیبایی که نمیشود چشم از تو برداشت

ومن به اندازه تمام حرفهای نگفته ام دوستت دارم

وچقدر دنیای کودکانه تو را کم دارم

که پر است از انگیزه بودن وعشق ورزیدن

من تازه کشف کردم

تو در دل من -آنجا-

پلک میزنی و با دست پاهای کوچکت را میگیری

اینروزها چقدر تو را تصور میکنم

وچقدر خوشحالم که مادر توام

تو دنیای مرا پر از پروانه های آبی میکنی

من خواب دیده ام

تو ستاره ای زیباترین ستاره

ومن بیشتر از همه ستاره های آسمان دوستت دارم

وبیشتر ازهمه ستاره های آسمان برایت حرفهای عاشقانه دارم

تو میخندانی ام میگریانی ام میمیرانی ام میدانم خوب میدانم

اما فردا که بیایی

با باران به استقبالت می آیم

تا انبوهی لبخند و عشق

نثارت کنم عزیز دل.

"مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)