آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

5 ماهگیت مبارک دلبند مامان!

1393/7/26 11:12
نویسنده : nasim
16,250 بازدید
اشتراک گذاری

 

5ماهگی نازنین دخترم

 

وقتی شانه های کوچکت پناهگاه استوار روح پریشانم میشود !

 


لذت لمس پیکر معصوم تر از باران توست که مرا وا می دارد به

 

دوست داشتنت

 

وقتی دستهای کوچک فرشته گونه ات را بر صورت خراشیده ام میکشی

 


شرمسار میشوم که تو پاداش کدامین عبادت به جا ناورده ام هستی

 


اینگونه خوب و پاک و بزرگ . . . . !

گوهر بی همتای من! 

روزها از پی هم میگذرند و من هر روز عاشق تر از قبل مادر میشوم...پنج ماه در کنارت بودن برای من لحظات ناب تکرار نشدنی بود. هر روز صبح به عشق دیدن روی ماهت، به عشق دیدن لبخندهای بی ریایت، به شوق شنیدن صدای دلنشینت بیدار میشویم و شب هنگام با دیدن چهره معصوم و مهربان خفته در خوابت آرام میگیریم. 

150 روز از باتو بودن چه زود گذشت.....

امروز ۵ ماهت تموم شد .دیگه کم کم داری خانوم می شی عزیزم.عاشق حرف زدنی دوست داری باهات بازی کنیم .دیگه قشنگ اسباب بازیهات و تو دستت میگیریniniweblog.com و باهاشون بازی میکنی دوست داری فقط بشینیی خوردن غذارو هم خیلی دوست داری نفس من.فدای تو من بشم که مرواریدای قشنگت از زیر لثه هات دیده میشه انگار به همین زودی ها دندونای قشنگت میخواد در بیاد منم هر روز دنبال اینم یه جشن قشنگ واست بگیرم تا مروارید های خوشگلت رو به همه نشون بدیم

.شبها میذارمت رو تختت لحافت رو میگیری تو دستت و با اون بازی میکنی تا میخوابی گاهی هم پستونکت از دهنت میوفته که میزنی زیر گریه میام کنارت و پستونکت رو میذارم تو دهنتniniweblog.com تا اروم میشی و دوباره لالا میکنی..فدای تو مهربون دخترم بشم که مامانی رو اذیت نمیکنی و اروم و بی صدا مشغول بازی و دلبری هستی.امروز که رفتیم دکتر واسه کنترل وزن وقدت خانم دکتر بعد وزن کردنت ابراز خرسندی کرد و گفت ماشالا همه چیز خوبه و طبق منحنی رشد عالی در حرکت هستی.امروز وزنت7700 کیلوگرم و قد 68 سانتی متر بود .تموم سعی ام رو میکنم تا تو رو با شیر مادر بزرگ کنم نفسم ببال و قد بکش که بالیدنت ارزوی زندگی ام هست.

 

یگانه دخترم! به خاطر شادی و خوشبختی که در این پنج ماه به جمع ما هدیه داده ای، خدایم را عاشقانه تر می پرستم..... 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مهتاب
20 آبان 93 17:48
ماشالاه به این دخملی ناز و خوشکل.... نسیم جون خیلی دلم برات تنگ شده تونستی بیا نی نی سایت حرف بزنیم دختر گلت را ببوس