آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

مادر بودن یعنی.....

1393/5/14 12:46
نویسنده : nasim
2,861 بازدید
اشتراک گذاری

مادر بودن یعنی بوسیدن سر انگشتای کوچولو ی دخترت

 

مادر بودن یعنی بوییدن عطر خوش زیر گلوش وقتی مثل یه فرشته خوابیده 

مادر بودن یعنی زمان های شگفت انگیز شیر خوردنش

مادر بودن یعنی خندیدن های بی دلیلش

  مادر بودن یعنی نشون گرفتنت با انگشت خوشگلش تو یه جمع شلوغ و ماما گفتنش

  مادر بودن یعنی غرق شادی شدن از بغل کردنش 

مادر بودن یعنی دالی بازی

مادر بودن یعنی  خراب شدن دنیا رو سرت وقتی صدای گریه شو میشنوی

مادر بودن یعنی کم خوابی 

مادر بودن یعنی سرمست شدن از دیدنش

مادر بودن یعنی دیدن لبخند شیرین وقتی از خواب بیدار میشه

مادر بودن یعنی تاتی تاتی

  مادر بودن یعنی عاشق یه دندون سفید و خوشگل بشی

  مادر بودن یعنی منتظر همه لحظه های شروع باشی 

مادر بودن یعنی بند دلت با یه ماما گفتن پاره بشه

مادر بودن یعنی عاشق یه دختر کوچولو باشی.

میدونی من مثل خیلیها که میگن از وقتی بچه توی شکمشون بود حس مادری رو فهمیدن..با اولین تکونهای بچه یا اولین بار که سونوگرافی رفتن و بچشون رو دیدن و یا اولین بار که بچه رو توی آغوششون گذاشتن نبودم

میدونی من کی فهمیدم مادر بودن چه حسیه؟

وقتی شب توی بیمارستان تو رو که برای ساکشن گلو برده بودنت اتاق نوزادان داشتن میاوردن...توی راهرو ...تو داشتی گریه میکردی مثل چندین نوزاد دیگه ای که توی بخش در طول روز تو راهرو جابجا میشدن و گریه میکردن.....اما من وقتی صدای گریه یک نوزاد رو شنیدم گفتم  این صدای دختر منه...دارن میارنش اینجا......من صدات  رو ازلحظه اول شناختم...وقتی از درد داشتم میمیردم و میخواستم گریه کنم اما اولین چیزی که زیر لب زمزمه میکردم اسم تو بود و مدام میپرسیدم دخترم کجاست؟و تا تورو بهم نشون دادن تموم دردم از یادم رفت و اشک شوق میریختم.

وقتی آوردنت سمت تخت من که بهت شیر بدم....مامانم بهم نگاه کرد و لبخند زد......همونجا با خودم گفتم حالا میفهمم مادری چیه....

مادر بودن یعنی هیچکس توی این دنیای بزرگ نمیتونه به اندازه یک مادر بچه اش رو بشناسه....هیچکس حتی با تجربه ترین مادر هم نمیتونه بیشتر از مادر که برای اولین بار یک روزه که مادر شده بچه اش رو حس کنه....

مادر بودن یعنی حس منحصر به فرد برای یک موجود منحصر به فرد.....

مادر بودن یعنی تو بدونی که اینکه خودت بفهمی تمام سلولهای بدنت به موجودی قفل شده که هنوز خبر نداری قراره تمام فکر و عشق و زندگیت بشه...

کوچولوی منحصر به فرد من عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
18 شهریور 93 18:47
golam ninit key be donya miyad bade tavalode anisa dige vagt nemikonam weblogesho benevisaaaaaaaaaaaaam