آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

توت فرنگی من 40 روزه شد

1393/5/2 14:46
نویسنده : nasim
174 بازدید
اشتراک گذاری

به من حق بده دختر بهار .....

حق بده تمام کنم همه ناتمام هایی رو که به دلم هست..

باتو باید تمام کرد!باید که بود...برای بودن هم به من حق بده دخترک!

مگر میشود تو باشی و من بودنم نابود شود...باید بمانم وبمانی !

من و تو تا ابد باید برای هم فعل بودن رو صرف کنیم...

دخترکم 3/4/93 امروز روز چهلم به دنیا اومدنت بود مامان جون الماس اومد خونه ما و  اماده شدیم تا هر دو بریم حموم و مراسم چهلم رو انجام بدیم شب هم که خاله سحر و عمو جون رضا و بابا جون اسی واشه شام اومدن خونه ما و اینجوری یه جشن کوچولو گرفتیم به مناسبت چهلم شما و شما هم کلی بازی کردی.عزیزم چهل روزگیت مبارک

 

پسندها (2)

نظرات (1)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
2 مرداد 93 14:49
آخی ماشالله چ نازی توت فرنگی وب منم بیا منتظرتماااا