آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

انتخاب اسم برای فرشته کوچولومون

1392/10/1 20:52
نویسنده : nasim
202 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم امید تازه زندگی من و پدر

 

 

این روز ها حال و هوای خاصی داریم من و بابایی هر روز درگیر انتخاب یه اسم خوشگل برات هستیم باورم نمیشد اما مثل اینکه انتخاب یه اسم قشنگ خیلی سخت تر از چیزی بود که ما فکرش رو میکردیم.

راستش بابایی تاکید داره یه اسم ترکی بذاریم از اولین روز کلی اسم پیدا کردیم همشون قشنگ بودن اما هر کس یه ایرادی گرفت و از چشممون افتادن.من به بابایی چندتا اسم پیشنهاد دادم و اونم از اول اسم آیسل رو برات دوست داشت.اسمهایی که تو لیست گذاشتیم اینا بودن مامان قربونت بشه.

1:آیسل:سیل نور ماه" دختر زیبارو

2:آیسو:الهه آب و ماه

3 :ایشن:دختری در شان ماه

4:ال آی:ماه ایل و طایفه

5:سوین:شادباش


منم 2 تا اسم فارسی انتخاب کردم1:آنیسا:عشق و جوهره عشق به معنی مانند عشق 2:دیانا:نیکی رسان الهه ماه و جنگلها. که خیلی دوست داشتم مخصوصا اولی رو به خاطر معنی قشنگش.چون همیشه از تو به عنوان شکوفه عشقمون یاد میکردیم دوست داشتم اسمت تمثیل کننده عشقمون باشه و آنیسا این معنی رو داشت یعنی عشق.

اما من و بابایی نتونستیم تصمیم بگیریم تا اینکه قرار شد بابایی یه اسم ترکی انتخاب کنه با آنیسا قرعه بکشیم هر کدوم در اومد اون اسم رو رو شما بذاریم.امیدوارم قشنگترین اسم رو بتونیم انتخاب کنیم و تو در اینده دوست داشته باشی.

خدایا مواظب قشنگترین معجزه ای که به ما هدیه دادی باش.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حبه قند
1 دی 92 21:30
سلام عزیزم مامانی نسیم مبارک باشه خداوند یه فرشته ی کوچیک تو دلت قرار داد. منم تو دلم یه نی نی دارم. مرحله انتخاب اسم خیلی سخته .