آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

بالاخره مطمئن شدیم دختری

1392/10/1 20:26
نویسنده : nasim
169 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز با بابایی رفتیم سونوگرافی همه چیز خوب بود دستت رو هم گذاشته بودی روی سرت الهی مادر فدات بشه عاشقانه با بابایی نگات کردیم و صدای شیرین طپش قلبت رو هم شنیدیم و دکتر گفت 100 در 100 دخمله نی نی تون از خوشحالی میخواستم پرواز کنم دیگه خیالم راحت شد از فردا میرم با مامان جونت کلی خرید میکنیم برات عزیز دل مادر.قلب

 خدا جونم ممنونم به خاطر این لحظه های پر از امید


کشته هزار هزار داری انگاری مهره مار داری
خانوم میشی بانو میشی برات میان خواستگاری
شاهزاده ها از هر طرف چشم انتظارن توی صف
عقب برین ! یکی یکی ! دختر نمیدم الکی
هر کی میخواد دخترمو نگین تاج سرمو
باید یه کوهو بکنه شاخ یه غولو بشکنه
یه بقچه از ابر سیاه بندازه روی دوش ماه
گوهر من یه دردونه س تو هفتا دریا یه دونه س
بعله! نشونش نمی دم به کس کسونش نمی دم
می سپارمش دست خدا بعد خدا یه باخدا
که گل بریزه زیر پاش یک دل و جون باشه باهاش
منم دعاشون میکنم بدرقه راشون می کنم
تا خوش باشن منم خوشم قربون هر دوشون بشم

                                                      

 

                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شکوفه
25 آذر 92 19:21
مبارک باشه انشاالله سالم و تپل مپل به دنيا بياد خانوووم خانووما
ژاله مامان آیدا
5 دی 92 19:42
مامان جون می تونی برای نی نی حلقه اسم ، آویز گیفت تولد ، ... خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com آویز اتاق نی نی ، گیفت تولد ، تابلو ،... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس ژاله مامان آیدا