آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

در انتظار دیدنت بی تابیم آرام جانم

1392/8/22 13:00
نویسنده : nasim
93 بازدید
اشتراک گذاری

دررویاهایمان به تصورت نشسته بودیم؛بابدرقه فرشتگان،گام های کوچکت رابردیدگانمان نهادی؛چشم های پدر گریان ونگاه مادرمضطرب و...........


هستی و من سرشارم از موسیقی لبخندت، زنده ام بابرق نگاهت، هستی و من جان میگیرم با جانت و نفس میکشم با نفست، تو فرشته ای و من مادرت، هستی همه امید من، هستی، مهم همین است و بس..

کوچولوی قشنگم فردا قراره با بابایی بریم سونوگرافی nt/nb و ازمایش غربالگری سه ماهه اول.مامانی فردا قراره صدای تپیدن قلبت آپلود عکسرو بشنویم نمیدونم بابایی چقدر ذوق میکنه خیلی دوست دارم اون لحظه رو ببینم.تازه اگه شد شاید خودت رو نشون بدی و ما هم بتونیم بفهمیم نی نی مون خوشگل خانومه یا شاه پسر. آپلود عکسسالم باش برامون جنسیتت هیچ فرقی نداره هر چی باشی شکوفه عشقمونی و بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم.

برای فردا و شنیدن صدای قلبت و دیدنت بی تابم.

دانلود آهنگ جدید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی زهرا
17 آبان 92 17:44
وبلاگت قشنگه عزیزم. ایشالله با اومدن نی نی جمع سه نفرتون هر روزش شیرین و پرخاطره باشه...