آنیساآنیسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

10 ماهگی عروسکم

1394/2/27 10:51
نویسنده : nasim
240 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است.


فرشته  ده ماهه من
دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، 
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ،
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . .

Gifs Animés anniversaire 17

ما با تو به دستهاي هم زنجير شديم 
عطر خواستن تو
از تمام  جانم
فرّار شده....
انگار چشم هايت
          جادويم ميكند.                

Gifs Animés anniversaire 60   

تو آرامش مني
نوازشت ميكنم
لمست ميكنم
مي بوسمت
موهاي نرمت را شانه ميكنم
صورتت را ميشويم
و به تو شعر ميدهم تا گرسنه ي احساس نباشي

 

Gifs Animés numero 10Gifs Animés numero 1 امین ماهگرد تولدت مبارک گل گلدون من،چراغ خونه من

 

جان من
پاييزم و با تو از بهارم سرشار
دستان مرا بگير و محكم بفشار
 من عاشق بوسيدن  و هرم نفسات

  دردانه من مبارکت باشه ده ماهگیت
totalgifs.com love gif gif 24.gif

درياي زلال آرزوهاي مني
امواج تمام جستجوهاي مني
يك لحظه بدون تو دلم مي گيرد
تو روح من و تمام دنياي مني

گل قشنگ زندگیم دیگه کم کم داری بزرگ میشی مامان فدای مهربونیت همیشه خوش اخلاق و خوش خنده ای فدای مهربونیات کلی کلمه رو تکرار میکنی مامان/بابا/جه/پوفی/جیش/بله و...مخصوصا وقتی صدات میکنم هرجا باشی میگی بله عاشق بله گفتنتم.راستی قشنگ و سریع 4 دست و پا میری و وقتی بیداری دیگه اصلا نمیشینی همش دنبال من اینور و اونور میای تو خونه.و از هر جا بتونی میگیری و بلند میشی.

وزن:9600

قد:79

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)