آنیساآنیسا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

نهمین ماهگرد عسلم

1394/2/27 10:39
نویسنده : nasim
314 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگارا!
 تو را شاكرم به خاطر زيباترين هديه آسماني ات. من قدرت لايزال تو را در وجود او حس مي كنم و به تو نزديكتر مي شوم. گويند بهشت زير پاي مادران است؛ ديگر بهشت را نمي خواهم كه آنیسا بهشت جاودانه من است، پس او را در سايه الطافت سلامت و موفق بدار و بهترينها را نصيبش كن.الهی آمین

 نهمین ماهگرد تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو

 

http://aks.roshd.ir/photos/31.9158.medium.aspx

 

لمس کن کلماتی ر اکه برایت می نویسم ...


تا بخوانی و بفهمی چقدر دوستت دارم ... تا بدانی وجودت مایه آرامش من است  ... لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ... که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد ...

لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است ... لمس کن لحظه هایم را که با وجود تو نورانی شده ... تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم، تویی که میدانی دلیل بودن منی.


فرشته نازم 9 ماهگیت مبارک...عشق نازم خیلی خانوم شدی دیگه معنای همه چیزو میفهمی...مامان قربونت بره. دخترک بهاری من تو 9 ماهگی 4تا دندون یه جا در اوردی و دندونات شدن 8 تا و من اصلا متوجه دردی نشدم که میکشیدی بس که صبور و آرومی و تحملت بالاست.به خاطر دندونات این ماه اصلا وزن نگرفتی.9 ماهت که تموم شد شب بود تو خونه خودمون یهو تصمیم گرفتم بهت نشون بدم که چطور میتونی 4 دست و پا بری بهت گفت مامانی نگاه کن این کار و باید انجام بدی که دیدم دنبال من داری میای از خوشحالی داشتم میمردم چه احساس قشنگی بود خدارو هزار بار شکر کردم

وزن:9250

قد:77

پسندها (0)

نظرات (0)