آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

بهار زندگی من

1393/11/12 14:57
نویسنده : nasim
232 بازدید
اشتراک گذاری

  و إِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَالَمین

ای گل من ای گل من،ای دختر خوشگل من

عزیز دردونه من ، ای گل گلخونه من

تو دختر ناز منی ، خوشگل و تن ناز منی

قربون خنده هات برم ، تو بال پرواز منی

دل منو برده چشات ، دلم اسیر خنده هات

عروسک قشنگ من ، قربون اشک بیصدات

همه ی دنیا یه طرف ، دختر نازم یه طرف

بهار زندگی من تا این لحظه 8ماه و 16روز  سن دارد.

 مي خندي، قندهاي عالم در دلم آب مي شود
لبخند شيرينت پايان روزگار تلخ من است...

 

 

 ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ، ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﻧﻔﺴﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﯾﺎ ﻧﻔﺴﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺗﻮ؟!!!
 ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ، ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻔﺲ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﯾﺎ ﻧﻔﺲ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ؟!!! 
ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ، ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮﺳﺖ ﯾﺎ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺩﻭﺳﺖﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﻮ، ﺯﻧﺪﮔﯿمه؟!!!
ﺗﻨﻬﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﮐﻪ 
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻟﺤﻈﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﯼﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﺩ ﻭ ﻋﺸﻘﺖ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﯼ ﻭﺟﻮﺩﻡ ﺭﺍ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)