آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

7ماهگی دخترکم

1393/10/3 13:10
نویسنده : nasim
305 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی دختر خوشگل من هفت ماهه شده خدای من کوچولوی نازم دیگه داره برای خودش خانومی میشه . عاشقتم دختر ناز و قشنگم ،از بودن باهات سیر نمیشم خدا رو از بابت داشتنت هزاران هزار بار شکر میکنم

 سلام وروجک خانووووم

عسل مامان هر چی از شیطنت هات بگم کم گفتم ماشااله خیلی شیطوت و بامزه شدی ،قشنگ رو روروءکت میشینی و گاهی اوقات که ذوق میکنی تو روروءک وامیستی با تمام اسباب بازی های جلوش بازی میکنی و تو دهنت میکنی ،مامانی انقدر چیزای کثیف تو دهنت نکن مریض میشی ها ...

تاازت یه لحظه غافل میشم میبینم یه چیزی کردی تو دهنت.. عاشق ددری و وقتی لباس تنت میکنم میفهمی میخوایم بریم ددر کلی خوشحال میشی و تو ماشین دیگه نمیخوابی یا با دنده ور میری یا ضبط ماشین یا پاهای خودت خلاصه که عاشقتم فضول خانووووم

بابایی تا از سر کار میاد یه خنده ملیح بهش میکنی و دوست داری بغلت کنه هی براش دست و پا میزنی ..

قربونت برم که دیگه میتونی بشینی موش موشک قشنگم تازه یه ثانیه تا زمین میذارمت ده تاقلت میزنی وقتی میخوام پوشکتو عوض کنم تا بازت میذارم عشق میکنی و هی خودتو دمر میکنی اگه دیر بجنبم رو زیر اندازت جیش میکنی عشق من.

عاشق حموم رفتنی و خیلی وانتو دوست داری توش کلی آب بازی میکنی.

دختر ماهروی من بدون که مامان و بابا عاشقانه دوست دارن با وجود تو دنیای مادی برامون بی معنی شده انقدر ما رو سراسر عشق و شعف میکنی که دیگه به بدی های دنیا به حسادتها به ناپاکیها فکر نمیکنیم . هرروز بیشتر از روز قبل بابا احامد با ذوق میاد خونه و تو با خنده هات تمام خستگیشو از تنش در میاری منم غرق لذت میشم از تماشای این همه عشق.

ماهک من:

با تو حرف میزنم ، با تویی که تمام شوق و تمنای منی ، با تویی که تمام لبخندهای منو با لبخند زیبایت جواب میدهی، با تویی که میدانی چقدر برایم عزیزی ، با چه عشقی به خاطرت زنده ام ، با وجود تو همه سختها  آسان میشود، نباید ها ..باید، زشتیها .. زیبا،

با وجود تو دیگر از هیچ چیز و هیچ کس نمیترسم ،قلبم با دیدن آرامشت لبریز از شوق میشود .

دخترکم تولد تو بهترین اتفاق زندگی من بود با وجود تو یه آدم دیگه شدم قلبم بزرگ شده احساسم قوی شده ، با تمام وجود وبا تک تک سلول های بدنم عاشقانه دوستت دارم

قد و وزن 7 ماهگی

وزن:8500

قد:72

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهتاب
3 دی 93 17:30
ماشالله به این دختر گل