آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

عروسکم یه ماهه شد

1393/4/31 18:21
نویسنده : nasim
145 بازدید
اشتراک گذاری

93/3/24

سلام فرشته كوچولو

يك ماهگيت مبارك عسلم

نازنينم امروز يك ماه از اومدنت ميگذره و من خدارو واسه لحظه به لحظه حضورت شكر مي كنم عزيزم مادر شدن يه حسه خاصه و خدا اين عشق رو تووجود مادر قرار داده

.اين يك ماه همه وقتم پر بود وشايد فقط چند بار از خونه بيرون رفتم اخه شما كوچولويي و دوست ندارم تو گرمي  هوا اذيت  بشي دختر نازم شما با اين كه خيلي كوچولويي ولي يه عادت هاي خاصي پيدا كردي هر دو ساعت یکبار خودت واسه شیر خوردن بیدار میشی شبها قشنگ و آروم میخوابی و اونقدر غرق خواب میشی که به زور واشه شیر خوردن بیدارت میکنم صبح که میشه یکم وول میخوری سر و صدا میکنی و من رو بیدارم میکنی منم بیدر میشم و جات رو عوض میکنم و دوباره شیرت میدم بعدش میندازمت رو تخت خودمون بابایی هر دو مون رو می بوسه و میره سر کار توام رو در روی من میخوابی آروم موقع خوابم بعضي وقت ها بغض ميكني و تند تند نفس ميكشي و يا ميخندي و مثل ادم بزرگ ها خستگي ذر ميكني كه ادم فكر ميكنه كلي خسته اي و كار كردي

عزيزم با اومدن تو خونمون يه حال و هواي ديگه اي داره همه وقتمون به تو اختصاص داره بابايي كه تا از سر كار مياد باهات بازي ميكنه و بهت ميرسه

  هر وقت حمومت ميكنيم تا چند ساعت بعدش ميخوابي و كلا حموم رو دوست داري مامان جون الماس هم يكروزدر ميون یا دو روز یک بار ميبرتت حموم تا هميشه تميز و سر حال باشی هنوزم نذاشته من حمومت کنم آخه میترسه اتفاقی برات بیفته

تو برای ما نبض دوباره زندگیمونی همشه باش تا نفس بکشیم

عکس ها در ادامه مطلب...

 

پسندها (1)

نظرات (0)