آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

فرزندم بابا یعنی....

1393/2/23 13:33
نویسنده : nasim
218 بازدید
اشتراک گذاری

به مناسبت روز پدر تقدیم به همسرم:از طرف خودم و دخترم.
دخترم :
بابا یعنی یه حس گرم و صمیمیانه

باباکه خونه نیست خونه خیلی سوت و کوره .

خــــوش بختــــی یعنــــی قلــــب پــــدرت بتپــــد...........

بابا یعنی قشنگترین کلمه دنیا که هیچ مترادفی نمیتونی براش پیدا کنی !

برایت بزرگانه بگویم :

بابای تو منتهی علیه یک عشق ، بابای تو سرآغاز زندگی ورگ حیات بخش وجودی من ، بابای تو روح زندگی" بابای تو سرچشمه زلال مهربانی" بابای تو بخشنده بی منت" بابای تو پیر روزهای جوانی وکار "بابای تو مرد خستگی ناپذیرسختی ها" بابای تو شاه کلید طلایی قفل های سخت روزهای گذشته وسالهای پیش رو" بابای تو آهنگ لالایی روز های کودکی "بابای تو سر آغاز یکی بود یکی نبود های قصه ای که بودنش قصه غصه را می برد از دل کوچکمان واگر نبود غصه تمام قصه هارا به کاممان تلخ می نمود .

همیشه پژواک صدای قدمهای خسته اش در گوش ات زمزمه بهترین آهنگ ها باشد.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

حامد
24 اردیبهشت 93 0:22
عااااااااااشقتونم معشوقه های زندگی من تا جون دارم عاشقانه دوستتون دارم