آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

نامه بابایی برای نی نی نیامده

1392/5/11 15:00
نویسنده : nasim
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرزند خوشگلم"سلام شکوفه زندگیم.من و مامانت  بیصبرانه منتظرتیم.حال مامانت اصلا خوب نیست خیلی نگرانشم خیلی.

 

همش خدا خدا میکنم که تو "تو راه باشی و بخاطر بارداری تو این عذاب ها رو تحمل کنه.حس خیلی خوبی دارم میدونی عزیزم قدر مامانتو اونجور که باید ندونستم اما هم به تو هم به مامانت قول میدم با جون و دل براتون زحمت بکشم و چیزی براتون کم نذارم.

شکوفه من تو شکوفه 10 سال زندگی و عشق من و مامانت خواهی بود بیا که بی صبرانه منتظر اومدنتیم.تازه اسمتم انتخاب کردیم اما نه قطعی.تو بهترین هدیه خدایی البته دومین هدیه خوب خدایی.خدا قبل تو مامانتو بهم هدیه داده.میدونی دلبندم فکر می کنم خوشبخت بشی اخه مامان خیلی مهربونی داری منم میخوام تو زندگی هیچ کم و کاستی نداشته باشین. شما دو تا تنها دلیل بودنم هستید.الان که دارم این نامه رو مینویسم دقیقا نمی دونم که توی شیطون تو راهی یا مامانت مریض شده اما دوتامونم داریم خدا خدا میکنیم که تو تو راه باشی.از اولش معلومه خیلی شیطونی مامانت کم دردی رو تحمل نمیکنه به خاطرت.خلاصه بیا که تو زندگیمون کم داریمت.دختر باشی یا پسر فرقی نداره واسمون سالم باش.

بیا که بی صبرانه منتظرتییییییم



                                                                                               92/5/29

ساعت:17:15

اتاق کارم تو پلیس راه  

                                                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)