آنیساآنیسا، تا این لحظه: 10 سال و 1 روز سن داره

شکوفه زندگی ما

ممنونم!

1393/1/12 14:09
نویسنده : nasim
145 بازدید
اشتراک گذاری

روی سخنم با شماست همه شما هایی که تو سخت ترین لحظه های زندگیم تنهامون نذاشتید و سعی کردید تو محدود ترین زمانها که همسرم میومد لحظه های شادی رو براش رقم بزنیدو به خاطر ما بی خواب موندید از برنامه هاتون زدید تا اون معدود لحظه ها رو با ما باشید.هر کاری که از دستتان بر می امد انجام دادید تا مبادا این لحظه های تلخ وجودمان را بشکنه و باور کنیم که تنهاییم.شماها ماندید و صادقانه دین خودتون رو به نون و نمکی که با هم داشتیم ادا کردید.ممنونم به خاطر وجودتون به خاطر حظورتون و به خاطر وافاداریتون هرگز مهربانی هایتان را فراموش نخواهم کرد و تا عمر دارم صادقانه وفاداری تان را به زبان خواهم اورد.از خدا می خواهم به من قدرتی بده که برای تک تک شماها این کار هایی که برایمان کردید را جبران کنم.هزاران بار ممنون.

1/پدر و مادر عزیزم که نه تنها 21 ماه پا به پای من شریک سختی های زندگی من بودن که در این 8 ماه هم که دخترم تو وجودم رشد میکرد مراقب من و دخترکم بودن و از هیچ چیز دریغ نکردن وکارهایی انجام دادن که هیچ پدر و مادری برای بچه هاشون نکردن دنیا را هم اگر به پایتان بریزم باز هم کم است شما رو کم کمتر از ان چیزی که شما مرا دوست دارید دوست دارم.امیدوارم با دیدن خوشبختی مون سختی این روز ها از تنتون در بیاد.ممنونم از شما.

2/خواهر عزیزم سحر و شوهر خواهر عزیزم رضا ممنونم که همیشه لحظه های شادی رو برامون رقم زدید و خونه گرمتون همیشه تا دیر وقت ها درش به رومون باز بود همیشه خوش باشی.

3/ندای خوش قلبم و محمد عزیزم.رضا و رویای مهربانم. از همه شمابرای همه شادی هایی که با ماتقسیم کردیدممنونم.همیشه پایدار و خوش باشید و امیدوارم بهترین دوستان برای هم باقی بمانیم.الهی امین

پسندها (1)

نظرات (0)